Dönüşümsel Oyuncu: Ötesinde Bir Adım

Sande Shurin’in Yaptığı Bu Oyunculuk Tekniğine Bir Bakış
1979/1980’de yeni bir oyunculuk yaklaşımı yaratmaya başladım, aksine kendim & ndash vasıtasıyla kendimi üretmeye başladım ve bunu yapmaya devam edeceğim. & ldquoÇevrimiçi Değişkenlik: Bir Adım Ötesi & rdquo, kendimin oluşum yılları hakkında bir kitap, bu tekniği neden ürettiğimi ve etkilemeyi etkileyen birkaç muhteşem yılın hellipand ve hellipand olduğunu.
NİYETİMİZİN
& ldquo Parçacıklarda öğreniriz, niyet organize eder.
Gezegendeki her küçük şey niyetle harekete geçirilir. Tüm iç ihtimal, niyet yoluyla bir proje olma ihtimaline sahiptir. Benzer şekilde, karakteriniz & rsquos hayatı kasten harekete geçirilir. & Rdquo
YARATICILIK
& ldquoİçerik, ne olması gerektiği / yerine ne yapılması gerektiğinden ziyade, ne yapılabilir olabilir üzerinde arama yapar. İdeal uygulamaya odaklanmak ya da ne istediklerini anlamaya çalışmak, yaratıcılığın geliştirilmesine tamamen karşıttır. Yaratıcılığı önünüze atın ve sizi birlikte çekip yaratıcılığın ruhu içinde çalışmasına izin verin. & Rdquo
Risk
& ldquoGörünen riskler sınırlamanızın, sınırlarınızın ve referans çerçevenizin ötesine geçmek demektir. Tehlike almaya meydan okuduğunuzda, algı değişir ve yeni bir olasılık görebilirsiniz. SİZİN SINIRLARINIZI BURADAKİ BİZE SINIRLAMALARINA ÇARPIYORSUNUZ. & Rdquo
TUTKU
& ldquoBu durumu cinsel yönden alıyoruz ve bu kısmen muhasebeciye bir ara vererek hissedeceğimiz ve aynı anda orgazm hissetmemizin nedeni de budur. Şu an sadece konsantre olmak için anlamlı bir deneyim kazanıyoruz. İç tutkumuza çok fazla sahip olmak istiyoruz. Film çalışması için tutkuyu tiyatroda olduğu gibi ifade etmeyiz. Film için, çok fazla tutkunuz olabilir ve bunu davranışsal olarak ifade edebilir veya alan boyunca bir sandalye atarak tiyatro için ifade edebilirsiniz. Ancak içteki aynı duygusal noktadan gelmesi gerekir. & Rdquo
HASAR. SELF’inizin göstereceğini gösterin.
& ldquoUygunluk, korku ve benzeri .. Ne hissetmek istemiyorsak bizi açma önemlidir. Onunla birlikte ayakta durup kaçmamanızın nedeni, bizi açan şey, gelişimimizin anahtarıdır. Bunların hepsine bir anahtar kelime İzin Veriliyor. Gücün ve bilginin size uygulanmasına izin verilmesi. Kendinize asimile kalmanıza izin veriyorum. Kendinize dönüşüme izin verin. Kendinize tehlikeler atmaya ve tutku ile çalışmaya izin ver. & Rdquo